söndag 8 mars 2009

Så utmanande!


Jag fick en utmaning av Tamara


Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!


Jag gillar ju inte kedjebrev och annat som måste skickas vidare.
Ähh!
Jag svarar.

Den som tycker det är kul får ta åt sig och sprida ebol... utmaningen *host* vidare!


1. Vad heter du?: ebola (johodå!)
2. Ett ord på fyra bokstäver: egen
3. Flicknamn: ester
4. Pojknamn: egil
5. Yrke: eldslukare
6. Färg: eltejpssvart
7. Klädesplagg: ejderdunsboa
8. Mat: enbärsmarinerad elefant
9. Sak i badrummet: eltandborste
10. Plats/stad: eskilstuna (eller var det älsklingstuna, Jollz?)
11. En orsak att vara sen: erbjudanden man inte kan motstå
12. Något man skriker: eeeeeeeeeeek!
13. Film: evita
14. Någonting man dricker: eldvatten
15. Band: ELO
16. Djur: ekorre
17. Gatunamn: ergonomstråket
18. Bil: elbil
19. Sång: en kulen natt natt natt
20. Växt: ek

8 kommentarer:

  1. Jag vill att du ikläder dig ejderdunsboan och eldsprutar en kulen natt..."purr purr purr"

    SvaraRadera
  2. Ejderdunsboa.. självklart, hur kunde jag missa den?! :)

    Undrar vad du vann..?

    SvaraRadera
  3. Protesterar mot nr 10. Jönköping skall det stå där!! :O

    /Sara

    SvaraRadera
  4. Men söthaggan min, Jönköping börjar på J. Om jag byter ut det mot 'e' hamnar vi i Enköping och hur kul är det?!?

    SvaraRadera
  5. Men..vad är detta? Var är folks SVAR? Ska man inte anta utmaningen och skriva ut svaren HÄR? JAG tänker i alla fall göra det! Eftersom jag är emot kedjebrev och spridande av dessa, låter jag alltså trotsigt mina svar stå HÄR.

    1.Bug
    2.Band
    3.Beatrice
    4.Bosse
    5.Brandman
    6.Blå
    7.BH
    8.Blåbärspannkaka
    9.Badbomber
    10.Bollnäs
    11.Baksmälla
    12.Bullshit!!!
    13.Beyond borders
    14.Brustabletter
    15.Backstreet boys (det gills!!)
    16.Bäver
    17.Bagges gränd
    18.Berzedes (när man är förkyld, iaf)
    19.Bad to the bone
    20.Björk

    SvaraRadera
  6. 1.Barbro
    2.Busa
    3.Britt-Sofi
    4.Bror
    5.Bråkmakare
    6.Bajsbrun
    7.Båtmössa
    8.Blöta
    9.Badanka
    10.Bredaryd
    11.Baksug
    12.Braaaaaaaaa!!!
    13.Barnen från Frostmofjället
    14.Busgrogg
    15.Bröderna Djup
    16.Bock
    17.Bofinksvägen
    18.Bugatti
    19.Barnatroooooooooo
    20.Bambu

    Hehehe!!!

    SvaraRadera
  7. Bråkmakerskan Britt-Sofi med bajsbruna båtmössan busar med blöt badanka på Bofinksvägen i Bredaryd, trots bröderna Djups baksug i barnatro.
    Bambusmisk på sig, sötbock!

    SvaraRadera