onsdag 4 februari 2009

Änglalikt

13 kommentarer:

  1. ÅÅÅ, så läckert!!! Du är en händig fru/fröken du! Skulle gärna äga ett par dylika. (Fast för att passa mig bör metallen vara silverfärgad. Guld är inte min grej. Ja, bara som en upplysning alltså ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack.
    Vi får väl se till att ordna lite likdelsskapande då :)
    Jag testade att färga en näve kotor i starkt te.
    Min dotter hävdar att det kommer att bli riktigt fina djävlar av dem.

    Ida vem, förresten?

    SvaraRadera
  3. Underbara! Jag ska bjuda dig på lunch på lördag. Pizza på Abbes i Mölnbo.

    SvaraRadera
  4. Lucky me!
    Du får väl sprida bilderna bland hugade frukostspekulanter.
    Fast... jag har bara två dussin vita och ett dussin bruna.
    Nåja, nästan tvåhundra gäddkotor kanske kan avleda lite uppmärksamhet.
    Annars smiskar jag dem med fiskskinn.
    Det blir bra.

    SvaraRadera
  5. Men faan, gör du djävlar också? DET vill jag ha! Änglar är nog inte riktigt jag...fast kanske för att kompensera...ja du fattar.

    SvaraRadera
  6. Gör och gör.
    Det är första gången jag testar.
    Kanske en ängel och en djävul skulle vara bra?

    SvaraRadera
  7. Nu börjar jag fundera på hur de skulle se ut om man vände piggen uppåt...

    SvaraRadera
  8. Testa att göra en dubbel-djävul, jag vill ha låååååååååååååååååååånga örhängen. Kotor med en klämd djävul mitt på, eller..?

    SvaraRadera
  9. Gisses så fint! Kanske dags att börja fiska..

    SvaraRadera
  10. riktigt coola!
    /Marie

    SvaraRadera
  11. Läckra!! Min syster och du skulle nog komma överens då det gäller det kreativa. Dock har hon hittills nöjt sig med pärlor, stenar och andra "ting" i sitt skapande.

    SvaraRadera