måndag 12 januari 2009

Återkomsten

På ett debattforum i en annan galax, sida vid sida på mitt tangentbord fast ändå lika vida som kan ingen stoppa mina fingrar från att peta reta repetera penetrera pervertera reversera renovera retirera alla dessa ord!

Hönshusets härskarinna har kommit tillbaka och lurat in mig i ett nytt träsk
Kapitel1
En massa bokstarter som kan liknas vid Bertie Botts Bönor i alla smaker.
Kola eller öronvax?
Det värsta är att fastna i en favorit och inte veta när och om nästa kapitel kommer.
Läs om Ylva Brixmyr.
Frustreras med mig när de nya kapitlen inte kommer lika fort som vi slukar dem.

15 kommentarer:

  1. Utstuderad ordonani perforerar (HA, den glömde du)mina utstansade sinnen denna inridna gryning då klockan slog midnatt för länge sedan och lämnar mig endast i otacksamt mummel. Jag vill inte äta öronvax. Brixa Ylvmark har jag på G, renovering pågår i det introverta alltmedan mina ögonlock för länge sedan borde bommat igen alla yttre synintryck och tryckt in mig i det yttersta uttrycket för uttryckslöshet vilket torde stavas s-ö-m-n. Vad i alla dagar gör jag här, hela skärmen dansar hulahula framför mig och Vättrik sitter småskrockande på axeln och slår sina svettstinkande små vättefötter mot mitt nyckelben, han ska jag snart montera ner, morr, jag behöver grävas ut ur slagget och bäddas in i bomull innan jättegormarna från planet Pest kommer å tar mig å snaggar mina celler in på bara........zzzZZZzzzzZZZzzzZZZzzz.......

    ++

    SvaraRadera
  2. Hoppas såväl du som Vättrik har fått sova gott och att du återfått den gnutta vett du vanligtvis innehar.

    SvaraRadera
  3. Vore du här skulle jag kasta dig i mina armar och kyssa dig ömt, min ljufva dufva :) TACK för reklamen! Jag ska återgälda dig stort! (Men inte idag)

    SvaraRadera
  4. Högst förtjusande Kira!
    Din bok är att likna vid ädlaste chokladtryffel med häggbärslikör! Jag får inte nog
    (Kom igen - skriv nästa kapitel nu!Jag vill veta allt om den paranoida terriern och den förrymde sonen)

    SvaraRadera
  5. "Ack vore jag en man skulle jag ta dig till mitt tält"
    :D
    Då är du på helt rätt plats! Nästa kapitel handlar om just en av dem, vilken får du veta till helgen ;)

    SvaraRadera
  6. Till helgen?!
    Ack, vore det allaredan helg i mitt lifv!

    Nu påminde du mig om en av de mest udda komplimanger jag fått efter en massage:
    "Åhh, flytta in i mitt tält och föd mina barn!"

    SvaraRadera
  7. Jag jobbar ju så dumt nu, så jag har liksom ingen ro att sätta mig och skriva på kvällarna. Därför blir det bara nya Brixmarkshyss på helgerna framöver. Men helt klart är att hela boken kommer att läggas ut i sin helhet. (Det är uppföljarna jag ska bli rik och oförskämd på sedan ;)

    SvaraRadera
  8. Innebär det att du är förskämd i nuläget?
    - skrivskrivskriv!

    SvaraRadera
  9. *läser fascinerat och tuggar min oskämda korv*

    /bug

    SvaraRadera
  10. *klappar milt på den fascistiskt abnormala tuggkorven*
    Oförskrämd, sa du?

    SvaraRadera
  11. Lite avdankad och skämd... ;)

    SvaraRadera
  12. Nä nä, nu ska du inte få några konstiga tankar på att garva mitt skinn och sy väskor av mig... PLATS!

    SvaraRadera
  13. Men du skulle bli så fin!
    *fingrar längtansfullt*

    SvaraRadera